۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

تبریک به آقای فریبرز احمدی نژاد ریاست محترم دانشگاه پیام نور املش



دانشجویان پیام نور املش در طی بیانیه اینترنتی زیر قبولی آقای احمدی نژاد را در دکترا دانشگاه پیام نور تهران تبریک گفتند.



ریاست محترم دانشگاه پیام نور املش، جناب آقای ااحمدی نژاد

ما دانشجویان پیام نور املش و دانشجویان شما، قبولی شما را در آزمون دکترای تخصصی در رشته ی فلسفه که یکی از بنیادی ترین و سخترین دانش های بشری می باشد تبریک عرض می نماییم. ما از موفقیت رییس بسیار پر تلاش، دلسوز،مدیر و مدبری همچون شما، بسیار خرسند هستیم. برای شما آرزوی موفقیت های بیشتر داریم. همچنین از درگاه خداوند یکتا، برای شما توفیق خدمت بیش از پیش به ایران عزیزمان خواهانیم.

با احترام فراوان خدمت شما

دانشجویان پیام نور املش.

88/8/21

۱۳۸۸ آبان ۲۰, چهارشنبه

پیام تبریک به سرکار خانم مهندس صفایی





بهترین شما کسی است که سواد آموزد و آموزش دهد. حضرت محمد (ص).

دانشجویان رشته ی مهندسی اقتصاد کشاورزی پیام نور املش، در بیانیه ی اینترنتی زیر قبولی خانم مهندس صفایی، استاد دروس تخصصی مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور را، در دکترای تخصصی تبریک گفتند.

استاد گرانقدر خانم مهندس صفایی، ما دانشجویان مهندسی اقتصاد کشاورزی پیام نور املش و شاگردان شما، قبولی شما در دکترای تخصصی صمیمانه تبریک می گوییم. از اینکه استاد دلسوز و کوشایی همچون شما در دوره ی دکترای تخصصی پذیرفته شده است؛ بسیار بسیار خوشحالیم. همچنین امیدواریم با پشت سر گذشتن دوره ی بسیار سخت دکترای خود افتخار دیگری برای خود و استان گیلان به ارمغان بیاورید و در پیشرفت و سربلندی کشور ارجمندمان، ایران کوشا باشید. همچنین از خداوند بلند جایگاه خواهان پیروزی و سربلندی برای شما هستیم.

با بهترین آرزوها برای شما

از سوی دانشجویان مهندسی اقتصاد کشاورزی و شاگردان شما

88/8/20

توضیح: کپی رایت عکس متعلق به عکاس pinto وابسته به سایت corbis می باشد وکلیه ی حقوق محفوظ است.